تامین ماشین آلات صنعتی و کشاورزی

 

یکی از دغدغه های مهم سرمایه گذاران در بخش های کشاورزی وصنعتی این است که آیا ماشین آلات مورد نظر آن ها آیا جوابگوی سیستم کاری آنها می باشد و آیا این ماشین آلات دارای کیفیت و کمیت های استاندارد برای تولید و راه اندازی یک کار خانه و یا یک بخش کشت و صنعت را دارا می باشد؟ و در حال حاظر سیستم های خط تولید به روز دنیا کدام اند و ما در چه جایگاهی قرار داریم و باید چه کنیم؟ آیا این خط تولید و سیستم مورد نظر مقرون به صرفه می باشد یا خیر؟

آیا خطوط تولید و ماشین آلات خود را از برندهای داخلی انتخاب کنیم و یا از برندهای خارجی؟ و آیا قیمت آن ها در بخش استفاده از تسهیلات وام بانکی مورد قبول بانک مذبور قرار خواهد گرفت؟ پرفورم های ماشین آلات باید چگونه باشد؟ خدمات پس از فروش این ماشین آلات چگونه می باشد؟ و آیا خطوط تولید خارجی یا داخلی مورد نظر از نمایندگی های خوبی برخوردارند؟ خدمات پس از فروش و نوع قراردادهای فروش شرکت های سازنده ماشین آلات چگونه اند؟ بیمه های لازم برای کارخانه و خطوط تولید بایستی چه ویژگی هایی را داشته باشند؟ شرایط تایید پرفورم های ماشین آلات توسط بانک برای دریافت تسهیلات چگونه خواهد بود؟ پرفورم های مقایسه ای چگونه می بایست تهیه و تنظیم گردند؟ 

ما با داشتن کارشناسان مجرب و با سابقه سیستم صنعتی (مکانیک و صنایع و …) و بانکی از دانشگاه ها و مراکز معتبر علمی و صنعتی کشور و نیز کارشناسان امور مالی و بانکی، در این راستا به شما مشاوره و راهکارهای مناسب را ارئه می نمائیم و در صورت نیاز به دفاع در مراکز ذی صلاح و سازمان ها و بانک ها شما را همراهی خواهیم نمود.